In deze eerste van drie lanceringen dit seizoen zien we aardse tinten en rijke suède texturen. De Flesh-schoen krijgt een Java kleur, gecombineerd met een caviar-zwarte mesh kraag en een rubberen caviar-groene zool. De Chop Saw toont een zwart frontpaneel en een donkergrijze mesh voering. Deze stijlen zijn een knipoog naar de futuristische esthetiek van de vroege jaren 2000 en belichamen Oakley’s unieke, tijdloze visie op design.
Deze release bevat ook twee iconische zonnebrilmodellen: de klassieke Mumbo met zijn ronde, herkenbare silhouet en het Brain Dead-logo, inclusief twee verwisselbare lenzen. Daarnaast is er de Eye Jacket™, een futuristisch model met strakke, frameloze lenzen. Elk montuur wordt geleverd met een verzamelmunt, ter ere van het 10-jarig jubileum van Brain Dead en een verwijzing naar Oakley’s X-Metal heritage coins uit de jaren ‘90.
Oakley Factory Team blijft baanbrekend werken aan technologische innovaties die niet alleen de tand des tijds doorstaan, maar ook tijdloos aanvoelen. Deze collectie verbindt elementen uit het archief met een vooruitstrevende visie, waarbij elk detail – van constructie tot technologie – een brug vormt tussen verleden en toekomst.
De nieuwe collectie van Oakley Factory Team is nu verkrijgbaar via WEAREBRAINDEAD.COM, Brain Dead-locaties, Oakley.com, Oakley-winkels zoals Oakley Lincoln Road, Oakley Cadorna Milaan, Oakley Covent Garden, Oakley Marina Bay Singapore, Oakley Foothill Ranch, Oakley Shibuya en geselecteerde verkooppunten wereldwijd.
Voor meer info: www.oakley.com
Tags: EssilorLuxottica, Oakley