Ontdek deze 2 campagnes en maak succes van het voorjaar

APRIL: LENTECAMPAGNE

Dé campagne voor de beginnende presbyoop: U bent het punt voorbij, multifocaal is geen keuze!

Deze campagne haakt in op het gedrag van de mens om ‘minder zicht’ meer en meer te compenseren. Denk aan het groter zetten van het lettertype op uw telefoon, uw krant net wat verder weghouden, etiketten negeren, meer vertrouwen op uw gehoor. Dit gedrag brengen ze in beeld. Bereik uw consumenten in de maand april met deze campagne zowel online als offline.

MEI: SUN CAMPAGNE

Dé campagne om de zonnebrillen en zonnebrillen op sterkte onder de aandacht te brengen. Thema: Een nieuwe kijk.

Deze campagne haakt in op het gedrag dat het afgelopen jaar veranderd is. Wat dit van onze ogen heeft gevergd en welke mooie oplossingen de optiek hiervoor heeft. Ze hebben dit vormgegeven in een tabloid van 16 pagina’s die huis-aan-huis verspreid kan worden. Een statement product wat in veel huishoudens bewaard wordt. Dit tabloid is gelinkt aan een direct mail campagne met e-mailmomenten en filmpjes die online gebruikt kunnen worden. Met echt een nieuwe kijk.

Schrijf je in via

WWW.ESSILOREXPERT.NL of WWW.OPENMARKETINGPLATFORM.NL
Of neem contact op: 020 757 06 70 / opticien@loyaltylab.nl

Tags: