Opticiens kunnen zich nu inschrijven voor een jaar lang deelnemen aan meerdere campagnes via het nieuwe campagneconcept van Optitrade Retail Marketing (ORM). Dit concept biedt zelfstandige opticiens de mogelijkheid om hun verhaal op een krachtige manier te vertellen.
Volgens Pam Verhoofstad van ORM is het doel om ondernemers in de oog- en hoorzorg te helpen groeien door hen te verbinden met leveranciers en consumenten. “We verkopen geen losse campagnes meer, maar bieden één verhaal voor een heel jaar. Dit stelt opticiens in staat om alle doelgroepen effectief te bereiken”. Veel opticiens ervaren marketing als tijdrovend en kostbaar, maar ORM biedt een oplossing met campagnes die een laag investeringsniveau combineren met hoge kwaliteit. Opticiens krijgen toegang tot professionele content en kunnen profiteren van extra media-aandacht door influencers en sponsoracties van leveranciers.
Het nieuwe concept zorgt ervoor dat opticiens het hele jaar door zichtbaar blijven voor verschillende doelgroepen, zoals shoppers, kinderen, 25-plussers, 45-plussers en prijsbewuste klanten. Opticiens kunnen zelf hun campagnes samenstellen op basis van hun belangrijkste klantgroepen: Zon (shoppers), Myopie (kids), Oogmeetweken (25+), Multifocaal (45+) en Zorgverzekering (prijsbewust). Deelnemers krijgen drie campagnes voor de prijs van twee, voor slechts 350 euro per maand. Zo blijven ze het hele jaar door zichtbaar voor hun klanten.
VOOR MEER INFO: www.openmarketingplatform.nl
Tags: Optitrade Retail Marketing, ORM