Presio Ultimate SP campagne van Nikon

In 2020 lanceerde HOC met succes Nikon Presio Ultimate SP, het meest geavanceerde en gepersonaliseerde multifocale brillenglas, ontworpen voor iedere individuele brildrager volgens drie unieke parameters: de kijkbehoeften, voorkeuren en kijkgewoonten. Met de unieke sensitivity test meet u de gevoeligheid van de brildrager voor aberraties. Zo wordt de aberratie op het brillenglas verdeeld volgens de voorkeur van de brildrager met een ongekende kijkcomfort als gevolg.

Dit baanbrekende brillenglas heeft nog een groot potentieel om verder te groeien. Daarom start HOC, exclusief voor de Nikon partners, een Nikon Presio Ultimate trade campagne!

Wat omvat deze campagne?

Nationale ondersteuning via Social Media

De Nikon Presio Ultimate campagne wordt nationaal ondersteund via een krachtige Social Media campagne in september en oktober. Niet alleen op de Facebookpagina Nikonlenswear, maar ook op de Facebookkanalen van de Nikon partners!

Een gratis POS-pakket exclusief voor Nikon partners

Om de actie ook in en rondom de winkel zichtbaar te maken, ontvangen de Nikon Partners een gratis pakket met:

  • Een poster met een ophangset
  • Twee raamstickers
  • Een counter card

Win een Nikon Phygital Lens Wall

Deelnemers maken kans op het winnen van een Nikon Phygital Lens Wall ter waarde van maar liefst € 2950, indien ze de vooropgestelde voorwaarden behalen.

Het Nikon partnership

Met Nikon brillenglazen hebben consumenten de unieke kans de beleving van het Nikon merk en de onderscheidende optische kwaliteiten te ervaren. Nikon staat voor innovatie, optische expertise en hoogwaardige kwaliteit. Dit reflecteert op het merk zelf, maar ook op u, als Nikon Partner. Wenst u ook Nikon Partner te worden? Neem dan contact op met uw accountmanager bij HOC.

Tags: