Mobiele showroom ten behoeve van Roadshow Rodenstock

Roadshow Rodenstock met mobiele showroom

Vanaf het voorjaar is B.I.G. Exact® Sensitive beschikbaar in Nederland. Ter voorbereiding organiseerde Rodenstock Nederland eind 2024 focusgroepsessies met een selecte groep opticiens om het product en marketingconcept te testen. Op basis van hun feedback is een doordachte go-to-marketstrategie ontwikkeld.

Samen met Storybrand Nederland organiseert Rodenstock een exclusieve B.I.G. Exact® Sensitive Roadshow. “In plaats van een grootschalig lanceringsevent kiezen we bewust voor een persoonlijke benadering: een mobiele showroom reist door het land om optiekondernemers te informeren en te trainen over de nieuwste innovaties. Daarnaast wordt de B.I.G. Vision® Roadshow ingezet als retail event bij zelfstandige opticiens. Dit biedt niet alleen de kans om B.I.G. Exact® Sensitive te introduceren, maar ook om klanten te informeren over andere innovaties, zoals de DNEye® scanner 3 en de Oogzorg Check”, vertelt marketingmanager Mara Koster.

“Met deze aanpak toont Rodenstock zich als een leverancier die niet alleen innoveert, maar ook actief samenwerkt met opticiens om de allerbeste kijkoplossingen op maat te bieden. Het team staat klaar om deze vernieuwende technologie samen met opticiens naar een hoger niveau te tillen”.

www.rodenstock.nl

 

Tags: