Voor Shamir is naast perfectie in visie de persoonlijke touch binnen het team en richting klanten cruciaal. Het team van Shamir, waaronder Danny, Simone, Theo, John, Christien en Guus, streeft naar een persoonlijke aanpak om het beste klantcontact te realiseren.
Het doel van Shamir is om opticiens te overtuigen van de kwaliteit van Shamir-glas, dankzij de optimale parameters en de snelle levering vanuit de fabriek in Porto, Portugal. Ook de hoog aangeschreven R&D-afdeling speelt een belangrijke rol. Een voorbeeld van de persoonlijke benadering van Shamir is de teamreis naar Portugal twee jaar geleden. Deze ervaring vormde de basis voor een vergelijkbare reis met klanten een jaar later, wat zeer positief werd ontvangen. De teamleden waarderen de vrijheid binnen hun werk, wat bijdraagt aan hun motivatie. Elk teamlid bij Shamir moet zijn eigen manier van werken ontdekken die voor hem of haar prettig werkt, wat zorgt voor langdurige werktevredenheid en klantloyaliteit. Op deze manier streeft Shamir voortdurend naar innovatie, zowel in processen als in apparatuur, wat bijdraagt aan hun snelle levering en milieuvriendelijkheid.
In Eyeline Magazine NL 4-2024 leest u meer over de persoonlijke aanpak van Shamir, waarbij we het team van Shamir verder in de kijker zetten:
VOOR MEER INFO: www.shamir.nl, [email protected] of: +31 (0)320 218348.
Tags: Shamir