Sprekers Eyeversity bekend

Alle zelfstandige kwaliteitsopticiens van de Benelux kunnen zich nu inschrijven voor het congres van Eyeversity. Eyeversity brengt op zondag 11 september van 9u30 tot 14u drie interessante lezingen. Wie dit boeiende seminarie in Brussel niet wil missen? Schrijft zich best zo snel mogelijk in op de website: www.framed11.be. U ontvangt een factuur van zodra uw inschrijving is verwerkt. Snel zijn is de boodschap want de plaatsen zijn beperkt.

De Eyeversity-lezingen in een notendop:

HERMAN KONINGS
Trendwatcher Herman Konings schetst voor u een duidelijk beeld van hoe de consument zich vandaag en morgen gedraagt. En hoe u hierop het best kunt inspelen in het voordeel van uw winkel. Hij begeleidt u doorheen de lezingen van Eyeversity, geeft zijn visie en trekt gevatte conclusies. Herman Konings is een onvervalste verhalenverteller die de toeschouwer in een meeslepend parcours weet te begeesteren voor de wondere wereld van passies en interesses, van trends en toekomstverwachtingen, van wat is en wat ons te wachten staat.

Hij is zaakvoerder van trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing/nXt, en licentiaat in de theoretische psychologie. Als trendwatcher geeft hij”onder de hoofding ‘Ik ben niet gisteren!’ regelmatig adviesrondes en spreekbeurten aan bedrijven en hogescholen over socio-culturele”verschuivingen, trendobservaties en toekomstverwachtingen.

MIC ADAM
Marktonderzoeker Mic Adam is gespecialiseerd in sociale media en toont u wat sociale media kunnen betekenen voor uw imago en verkoopcijfers. Hij is de oprichter van Vanguard Leadership, de organisatie die bedrijven helpt hun reputatie in sociale media te beschermen. Voordien was hij general manager en international sales en marketing manager van zowel B2B- als B2C-bedrijven.

Mic is een gerenommeerd spreker op events, marktonderzoeker en levert regelmatig bijdragen aan verschillende magazines en blogs internationaal. Deze lezing zal hij in het Frans geven. Er wordt simultaan vertaald.

STEFAN MARTENS
Interieurieurarchitect Stefan Martens licht het gegeven “winkelbelevenis” uit. Als voorzitter van de Associatie van Interieurarchitecten, zaakvoerder van een eigen ontwerpbureau en opleidingsverantwoordelijke aan de Artesis Hogeschool in Antwerpen kent hij als geen ander de invloed die een interieur op de consument uitoefent. Met zijn ontwerpbureau richt hij zich zowel op de particuliere als op de bedrijfsmarkt, waarbij winkelinrichting een van zijn stokpaardjes is.

Hij heeft dus heel wat te vertellen over dit onderwerp, zowel generiek als specifiek retail gericht. Deze lezing wordt gegarandeerd een buitenkans waarbij u zowel voor een bestaande zaak als voor een nieuw in te richten zaak heel wat bruikbare tips meekrijgt.