Er zijn nog steeds contactlensdragers die lenzen kopen zonder goed te weten welk exacte sterkte ze nodig hebben, welk materiaal ze bevatten en of ze wel geschikt zijn voor hun ogen. Daarom roept LensOnline ‘Tijd Voor Oogzorg’ in het leven. Hier is het advies van de contactlensspecialist van essentieel belang.
Met de campagne ‘Tijd voor Oogzorg’ legt LensOnline de nadruk op het belang van de contactlensspecialist en een optimale verzorging van de ogen en lenzen. LensOnline stimuleert zijn klanten om een afspraak te maken bij een LensOnline-partner en een oogcontrole uit te voeren via een voucher ter waarde van €18,00. Die wordt volledig vergoed door LensOnline. Na de oogcontrole worden alle klanten aan de LensOnline-partner gelinkt. Het advies en de expertise van de Lensonline-partner zijn het middelpunt van de campagne.
De campagne wordt volledig ondersteund via mailing, post, een TV-spot op alle zenders van RTL en via social media.
✓ LensOnline creëert een sterk groeiende klantenstroom naar de winkel.
✓ LensOnline zorgt voor uw regionale communicatie- en marketingactiviteiten.
✓ De opbrengst van alle zorg, controles, (her)aanpassingen en oogzorg is 100% voor u.
✓ U betaalt geen instapkosten en geen maandelijkse bijdrage.
Tags: Lensonline