Transitions vindt zichzelf opnieuw uit

Een nieuwe identiteit, een nieuw en modern vormgegeven logo, een nieuwe pay-off én vernieuwde beelden en video’s: Transitions lanceert een nóg betere versie van zichzelf met opnieuw gedefinieerde merkpilaren. Hiermee bereikt Transitions een nog breder brildragend publiek. Daarnaast ondersteunt het de opticiens om op een eenvoudige manier de voordelen van Transitions te demonstreren aan de consument. Hiermee richt Transitions zich ook op de consument met een dynamische levensstijl die technologie omarmt en moderne innovatie toejuicht.  

Een vernieuwde identiteit begint met een nieuw logo

Transitions brillenglazen houden rekening met verschillende lichtomstandigheden: van fel zonlicht tot in het donker, buitenshuis maar ook binnenshuis wordt er rekening gehouden met de lichtomstandigheden. Het nieuwe Transitions-logo illustreert deze constante, vloeiende beweging. De diagonale streep in de O is een lichtstraal: helder en donker, altijd de juiste kleurintensiteit gedurende de hele dag ongeacht de lichtomstandigheden.

Meer informatie

www.transitions.com

Tags: