Uitbesteden loyaliteitsmarketing bespaart veel tijd

Klanten in je winkel krijgen is één ding; hen behouden is een ander verhaal. Om accuraat opvolging te geven aan de verkoop van een bril of contactlenzen, is direct mailing van cruciaal belang. Maar die mailing is een vak apart, want deze moet gepersonaliseerd en op het juiste moment de deur uit. Net als campagnes en andere uitingen van je bedrijf. Steeds meer opticiens kiezen ervoor de loyaliteitsmarketing uit handen te geven.

Briljant Optiek heeft negen vestigingen in Gelderland, Brabant en Limburg. Voor een ondernemer is het bijna ondoenlijk om voor zoveel winkels de loyaliteitsmarketing op maat in te richten. Zes jaar geleden koos Briljant er dan ook voor deze marketingactiviteiten over te dragen aan Jill Marketing Group. Jill ontwikkelt winkelconcepten, loyaliteitsprogramma’s, DM-campagnes, e-mailings, advertenties, ma- gazines en content voor sociale media. Maud Vloet van de Briljant Groep is erg tevreden over de samenwerking.

Eyeline stelde haar een paar vragen. Het hele interview leest u in ons nieuwe Eyeline magazine!