Update Covid-19 Menrad

Via deze weg wil Menrad the Vision Group laten weten dat hun gedachten bij u en uw naasten zijn in deze bizarre tijden. Ze realiseren zich terdege dat hun een enorme uitdaging staat te wachten waar ze gezamenlijk de schouders onder zullen moeten zetten.

Hopelijk kunnen zij snel weer samen vooruit kijken. Ondertussen stelt Menrad alles in het werk om u zo goed mogelijk te ondersteunen. Onderstaand de maatregelen die ze hebben moeten nemen en hoe ze momenteel bereikbaar zijn.

Bereikbaarheid Customer Service:

➢ Customer Service is bereikbaar via [email protected]

➢ Bestellingen kunnen te allen tijde geplaatst worden via B2B webshop die u kunt vinden op de website www.menrad.nl.

Mocht u nog geen login code hebben dan kunt u deze opvragen door middel van het sturen van een e-mail naar [email protected]

Menrad wilt u vragen bestellingen zoveel mogelijk via de webshop te plaatsen.

Financiële Administratie:

➢ Financiële administratie is te bereiken via: [email protected]

Marketing:

➢ Voor specifieke marketing gerelateerde vragen kunt u contact opnemen met: Patricia de Vries 06-51962904 [email protected]

Buitendienst:

➢ Momenteel reist de buitendienst niet meer actief. Uiteraard kunt u hen gewoon bereiken voor vragen omtrent de door u gevoerde collecties.

De accountmanagers zijn te bereiken onder:

Bob van ’t Padbosch 06-53695140 (Menrad, JOOP, Davidoff) Heel Nederland
Edwin Roelofs 06-50820938 (Jaguar, Maje, Morgan de Toi) Zuid Nederland
Wendeliene Nimberg 06-22526872 (Jaguar, Maje, Morgan de Toi) Noord Nederland
Devi Huurneman 06-25289770 (Scotch&Soda, REVO, Bogner) Noord Nederland
Julie Salden 06-11588933 (Scotch&Soda, REVO, Bogner) Zuid Nederland

Voor Blueberry kunt u contact opnemen met de Customer Service of Patricia de Vries.

Neem contact op met uw Accountmanager voor specifieke vragen over de diverse mogelijkheden omtrent het plaatsen van (online)bestellingen.

Leveringen:

➢ Wanneer er nog bestellingen openstaan en bent u voornemens de winkel in de komende dagen te sluiten, wilt u dit dan aan Menrad doorgeven zodat zij de openstaande leveringen kunnen opschuiven tot nader order. Dit om te voorkomen dat de goederen niet afgeleverd kunnen worden. Aangezien de situatie per dag, zelfs per uur, veranderd vraagt Menrad om uw begrip voor eventuele onvoorziene situaties. Met bovenstaande hopen ze u zoveel mogelijk te kunnen blijven ondersteunen in deze voor ons allen uitdagende tijden.

Tags: