HOYA ontving op zondag 30 september ruim 300 opticien voor de introductie van het nieuwe Hoyalux iD LifeStyle V+ multifocale glas, in het nieuwe EYE museum in Amsterdam.
Vervoer vond plaats met boten vanaf het Olympisch Stadion. In het futuristische EYE gebouw aan het IJ waar sinds kort het Nederlands Filmmuseum gevestigd is, konden de gasten o.a. een expositie over waarneming en beleving van zien bezoeken en zich op de hoogte stellen van dit nieuwe multifocale glas.
HOYA heeft dit ontwikkeld met meer oog dan ooit voor de behoeften van de klant die in samenwerking met toonaangevende partners wereldwijd in kaart gebracht worden. Recept optimalisatie, klantbeleving, meer kennis van ons visuele systeem en steeds betere ontwerpen zorgen voor glazen die steeds beter zijn afgestemd op de wensen van de klant.
Resultaat is o.a. dat het glas leverbaar in in twee varianten, Clarity voor een meer actieve en Harmony voor een meer passieve levensstijl. Het walking dinner na afloop vormde een passende afsluiting voordat de ruim 300 gasten weer richting huis gingen.
Gezellig op op het IJ met HOYA