Voorjaarscampagnes Essilor

Essilor heeft twee voorjaarscampagnes klaarstaan: een nationale Xperio Sun campagne én een campagne voor Transitions, vanwege de lancering van Transitions Xtractive II. De campagneperiode loopt van 11 april tot en met 19 juni 2022 (week 15 t/m week 24). Met deze twee campagnes speelt u in op het verlangen van bestaande en nieuwe klanten om alles uit de zomer te halen en er ook nog goed uit te zien in de zon.

Om consumenten te stimuleren een afspraak te maken in uw winkel, ontwikkelde Essilor verschillende materialen.

Campagne Toolbox Xperio Sun

Voor deze campagne is een aantal campagnemiddelen digitaal beschikbaar:

  • DM, E-DM en een Landingspagina
  • Social Media Banners
  • Campagne assets: KV, logo’s, teksten, campagne richtlijnen

Nieuw in 2022

Naast de campagnematerialen die u van Essilor gewend bent te krijgen, kunt u nu gebruikmaken drie verschillende advertorials en een social media content toolbox in Excel.

In deze box vindt u 20 verschillende teksten, meerdere call-to-actions én ruim 40 foto’s. Deze kunt u onderling met elkaar combineren en zo eenvoudig posts creëren die u op bijvoorbeeld Facebook en Instagram kunt plaatsen.

Transitions XTRActive ll

Begin april lanceert Essilor de nieuwe Transitions XTRActive ll en Transitions XTRActive ll polarised op de Nederlandse markt.

Ook hiervoor wordt een aantal campagnemiddelen digitaal beschikbaar gesteld:

  • Advertentie & Advertorial
  • Social media content
  • Campagne assets: KV, logo’s, campagne richtlijnen

In maart volgt meer informatie Transitions XTRActive II én een introductiebox.

Meer informatie

www.essilorpro.nl

 

Tags: