Optitrade presenteert tijdens BOLD XXL op 8 en 9 september haar uitgebreide diensten voor ondernemers in de optiek- en audiologiesector, en laat zien wat hen uniek maakt in de markt. Onder het motto ‘Jij de Hoofdzaak, Wij de Bijzaken’ zet Optitrade haar klanten centraal, zodat zij zich volledig op hun core business kunnen richten. Bezoekers worden naar stand H02 getrokken met MOTO coffee, een winactie en een borreluur om 16:00 uur op zowel zondag als maandag, waarbij u kunt proosten met een heerlijk drankje en hapje. Prijzen zijn onder andere een eindejaarscampagne (inclusief kerstornamenten en marketingmiddelen t.w.v. €2.100), gratis koffie voor een jaar (MOTO-bonen t.w.v. €1.700) en een ondernemerscheck (inclusief advies t.w.v. €1.250). Meedoen is super eenvoudig, dus mis het niet! Daarnaast verzorgt Optitrade workshops om ondernemers te inspireren en ondersteunen, geïnspireerd door het concept van Omdenken.
Tijdens BOLD XXL zal Optitrade informeren over Optitrade Betaal Services (OBS), Optitrade Social Media (OSM), audiologie, Optiview Private Label en hun marketing – eindejaar campagne met Vondels.
Zondag 8 september van 15.00 – 16.00
Optitrade – Audiologie | Het ritme van vernieuwing: start met audiologie
Maandag 9 september van 14.00 – 15.00
Optitrade Retailgroep | Durf! Van uitdagingen naar mogelijkheden
VOOR MEER INFO: www.optitrade.nl
Tags: Optitrade