De decembermaand is hét moment om je klanten net dat beetje extra waardering te geven. Dit is jouw kans om je te onderscheiden van de grote ketens en een persoonlijke touch toe te voegen aan hun winkelervaring. Zoals elk jaar heeft Optitrade weer schitterende ‘Vondels’-kerstornamenten laten ontwerpen, die dit jaar écht de kerstboom zullen laten stralen.
Niet alleen draag je bij aan de feestelijke sfeer, maar je versterkt ook de band met je bestaande klanten én trekt waardevolle nieuwe klanten aan door deze exclusieve items aan te bieden. Wij begrijpen dat elke regio en doelgroep anders is. Daarom werken we samen met jou aan een op maat gemaakte campagne, zowel online als offline, die perfect aansluit bij jouw wensen en ambities. Van de uitstraling tot de boodschap, wij zorgen ervoor dat alles naadloos aansluit op jouw identiteit en doelen.
Uiteraard kun je ook vrijblijvend sparren over een leuke actie of promotie op maat. Samen bedenken we iets unieks dat perfect aansluit bij jouw winkel en jouw klanten. Kortom, voor je het weet, galmt ‘Last Christmas’ alweer door de speakers. Bespreek samen met Optitrade hoe ze jouw feestdagen onvergetelijk kunnen maken.
7,5% van de bereikte klanten doet een aankoop op basis van minimaal 650 verstuurde direct mails en denkt elk jaar rond de kerstperiode weer aan jouw zaak!
We stellen samen een complete online en offline campagne op voor jouw regio, passend bij jouw wensen en ambities.
– Matdatum campagne: 28/29 november 2024
– Campagneperiode: 28 november tot 24 december
Wil je meedoen om je te onderscheiden tijdens de feestdagen? Schrijf je dan vóór 20 oktober 2024 in via het Open Marketing Platform of neem contact op met je accountmanager voor een persoonlijk plan dat volledig is afgestemd op jouw behoeften.
Het team van het Open Marketing Platform staat voor je klaar!
VOOR MEER INFO: www.optitrade.nl/vondels-2024
Tags: Optitrade