Dat zegt Carl Zeiss, dat apetrots is op deze nieuwe loot aan hun stam: digitale lenzen voor tablet en andere apparatuurgebruikers. Er zijn 4 miljoen mensen in Nederland die zich hier door aangesproken zullen voelen.
Smartphones, tablets en GPS-systemen maken voor de meeste consumenten immers onlosmakelijk deel uit van het dagelijks leven. Het is zelfs zo dat in 2013 het aantal mobiele apparaten de wereldbevolking zal overstijgen.
Regelmatig gebruik van digitale mobiele apparatuur is een uitdaging voor het menselijk oog. Door het kijken naar digitale schermen is het aantal overschakelingen tussen ver en nabij zicht aanzienlijk gestegen.
Dit is zeer veeleisend voor de ciliaire spier van het oog en kan – bij afname van het accommoderend vermogen – tot onscherp zicht, vermoeide of droge ogen en nekproblemen leiden.
Met ZEISS Digital Lenses biedt ZEISS een nieuwe productcategorie aan. Deze glazen zijn speciaal ontworpen om aan de zichtbehoeften van dertigers en veertigers tegemoet te komen, die voor het eerst ongemak ervaren bij het zien op korte afstand, onafhankelijk van het feit of zij voorheen al een bril met unifocale glazen droegen of niet.
Producteigenschappen in een oogopslag:
Voordelen voor de consument:
Eenvoudige verhoging van de omzet
Voor meer info: www.zeiss.nl/vision
Download de brochure hier.