Zeiss Officelens campagne 2014

Vorig jaar is met veel succes een landelijke Zeiss officelens campagne gedaan. Naar aanleiding van dit overweldigende succes, zal er ook dit jaar weer de officelens campagne plaatsvinden.

Deze actie is “like for like” en is geldig bij de aanschaf van Zeiss multifocaal Individual 2 of -Superb:

  • Zeiss multifocaal Individual 2. U krijgt Zeiss officelens Individual cadeau
  • Zeiss multifocaal Superb. U krijgt Zeiss officelens Superb cadeau


Waarom meedoen aan deze actie?

  • Nieuwe klanten in de winkel. Door mee te doen aan deze campagne genereert u traffic naar u winkel en krijgt u nieuwe klanten. Vorig jaar heeft deze traffic geleid tot veel conversie (van traffic naar kopende klant) bij de deelnemende opticiens
  • Hogere kassa aanslag. Verkoop bij de Zeiss officelens glazen een nieuw montuur (advies van Zeiss). Daardoor gaat uw totale kassa aanslag omhoog.
  • Hogere aantallen. Door een extra bril te verkopen vergroot u uw aantal bril verkopen
  • Upgrading van Zeiss multifocaal Plus2 naar Zeiss multifocaal Superb of -Individual2
  • Ontwikkeling van het officelens segment. Door officelens brillen te verkopen creëert u de behoefte in dit segment voor de toekomst, bij uw klanten.
  • U krijgt zeer tevreden consumenten die voor elk gebruiksmoment de juiste oplossing hebben. Hiermee verhoogt u de loyaliteit van uw klant en u creëert een officelens klant voor de toekomst.

De campagne start op 15 januari 2014 en eindigt op 31 maart 2014. Heeft u al een keer meegedaan met een Zeiss huis aan huis campagne volg dan instructies zoals hieronder beschreven. Hebt u nog nooit eerder meegedaan met een Zeiss huis aan huis campagne, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw account manager.

Surf naar deze website. Creëer en bestel eenvoudig en snel uw eigen campagne. Login: uw klantnummer. Wachtwoord: uw LogOn wachtwoord.