Zo valt uw korting sneller op

Brilonline heeft vaak handige tips, zo ook deze keer. Het is erg zonde dat als je korting geeft, er minder klanten op af komen dan je hoopte. Met enkele simpele tips laat je je korting opvallen.

Hersenen zijn lui

Naar reclames wordt nauwelijks omgekeken omdat we dagelijks te maken krijgen met veel reclames die ons amper interesseren. Maar wat nu als jouw reclame wél relevant is? Maak je korting dan anders dan verwacht. Hersenen staan namelijk standby als het kan, tenzij je de aandacht weet te trekken.

10% | 15% | 11,4%

of

€20,00 | €25,00 | €19,97

Welke korting viel het meest op? Waarschijnlijk de korting die niet volgens het patroon is. Als je doet wat iedereen doet, val je niet meer op. Het gaat gedachteloos de consument voorbij. Brilonline wijst je er daarom op: wees origineel. Met slechts 2 cent (niet €19,99 maar €19,97) kun je op deze manier het verschil maken.

Meer informatie

www.daarombrilonline.com

Tags: