Nieuwe campagne Milo & Me: ‘Into the wild’
De nieuwe campagne ‘Into the wild’ van kinderbrillen merk Milo & Me gaat van start! In deze campagne staat een actieve, eigenwijze en vrolijke bende jonge ontdekkers centraal. Ze verkennen uitgelaten hun omgeving en verzamelen waardevolle schatten in de natuur...
Kisu 1month Multi Toric, nu ook in CD en meer!
Hoogstwaarschijnlijk kent u Kisu, de multifocaal torische maandlens van Menicon, al. Deze disposable lens met een hoog DK, lage modulus en een watergehalte van 74% is dé oplossing voor torische lensdragers met behoefte aan leesondersteuning. Een eenvoudige aanpas, hoge succesratio...
Partnership matters
HOC introduceert per 1 maart het nieuwe, exclusieve Nikon Partnerprogramma. Om Nikon verder te laten groeien, wordt het merk ingezet om consumenten te laten zien dat het merk niet alleen bestaat uit camera’s, maar ook brillenglazen, met dezelfde kwalitatieve kenmerken....
Reacties
Comments