Essilor kondigt sun campagne aan

 

Op het terras tijdens de wintersportvakantie, tijdens een wandeling op een zonnige lentedag of op het strand in de zomer… De zonnebril komt komende maanden zeker van pas. Tijd voor Essilor om haar zonneglazencampagne en -assortiment van 2017 te presenteren!

Campagne

Het zonneglazenassortiment wordt ondersteund door een campagne die in het teken staat van oogbescherming. Want helaas weten veel mensen nog niet hoe belangrijk het is om een zonnebril met de juiste UV-bescherming te dragen. Gelukkig gaan oogbescherming en een modieuze look goed samen, dat bewijst het bijbehorende campagnemateriaal. Het campagnemateriaal is voorzien van een eigentijdse visual met de boodschap ‘bescherm je ogen net zo goed als je huid’. Tevens is er ruimte voor Uneyeted-leden om hun eigen actie te belichten.

Magazine

Ook voor deze zonneglazencampagne hebben Essilor en Loyalty Lab samen met Eyeline een stijlvol huis-aan-huis magazine ontwikkeld. Het magazine kan volop gepersonaliseerd worden en informeert uw klanten over uw winkel, producten en de trends van dit voorjaar/deze zomer. Bent u benieuwd naar het Eye Special magazine, bekijk deze dan hier of op de Uneyeted portal.


Klik op de afbeelding om door het Eye Special magazine te bladeren


Nieuw in het assortiment

Het zonneglazenassortiment van Essilor bestaat uit ruime kleurmogelijkheden, Xperio gepolariseerde brillenglazen, spiegelcoatings, dégradés en Sunmax. Het assortiment is uitgebreid met twee tijdloze Sun Physio-kleuren en twee nieuwe e-mirrors. Tevens worden Shadow mirrors en Crizal Transitions Xtractive Flash to Mirror geïntroduceerd.

De eerste biedt de brildrager een subtiele look die iets minder uitgesproken is dan een gewone e-mirror.

Flash to Mirror zijn meekleurende brillenglazen met alle voordelen van Crizal Transitions Xtractive, voorzien van de gave uitstraling van een mirror.

Het scherp geprijsde zonneglazenassortiment is het hele jaar beschikbaar in de bestelsystemen.

Deelnemen

Uneyeted-leden kunnen hun zonneglazen en actie extra onder aandacht brengen door gebruik te maken van het campagnemateriaal dat Essilor heeft ontwikkeld.

Inschrijven kan t/m 26 maart via www.uneyeted.nl.

De campagneperiode start op 24 mei en eindigt op 30 juni 2017.

 

Tags: