Essilor promoot Varilux S online

Essilor heeft de afgelopen jaren tal van print, radio en zelfs televisiecampagnes gevoerd om haar glazen en de verkopende opticiens onder de aandacht van het grote publiek te brengen.

 

Dit jaar ligt de focus ook op online campagnes. Via websites, nieuwsbrieven, banners en blogs maakt de consument kennis met de Varilux S-series. Er zullen met deze actie miljoenen consumenten worden bereikt van magazines als de Margriet en de Elsevier en kranten zoals het Parool, de Volkskrant en Trouw.

 

 

Als lokkertje is er 500 euro aan Varilux producten te winnen.  Doe mee en maak kans op €500,- aan Varilux producten. U maakt kans op het winnen door een formulier in te vullen op volgende website: http://www.variluxsseries.nl/campagne_q1/

 

Met deze actie streeft Essilor ernaar om hun klanten te ondersteunen. Bovendien worden op deze manier consumenten optimaal geïnformeerd en geënthousiasmeerd over de nieuwe revolutie in multifocale brillenglazen: de Varilux S-series.