HOC campagne multifocale glazen

De nieuwe HOC Najaarscampagne: Maximaal kijkcomfort met de nieuwste multifocale brillenglazen.

 

HOC heeft een nieuwe campagne ontwikkeld om consumenten aan te spreken op comfortabel zicht met een multifocale bril, onder de naam: “Comfortabel en scherp zicht is genieten van elk detail”.  Met een compleet POS pakket voor in en om de winkel kan de consument worden geattendeerd op de noodzaak om scherp te blijven zien.

 

Maximaal kijkcomfort met Anateo Mio

 

Met Anateo Mio multifocale brillenglazen ervaart uw consument het grootst bruikbare en meest comfortabele gezichtsveld. De vloeiende en gelijkmatige overgang bij afwisselend van ver naar dichtbij kijken, zorgen voor ontspannen zicht in elke situatie. Dit innovatieve brillenglas houdt niet alleen rekening met de oogcorrectie, maar ook met de anatomie van de ogen, de unieke vorm  van het montuur en de individuele leesafstand.

 

Door middel van uw deskundige oogmeting worden een aantal unieke persoonlijke metingen vastgesteld. Deze waarden worden door BBGR met de hoogst mogelijke nauwkeurigheid in het brillenglas verwerkt. Zo biedt u met Anateo Mio maatwerk, dat tot in detail is aangepast op de persoonlijke wensen van uw consument; geen detail gaat aan ze voorbij!

 

 

 

Promotiepakket

 

Het complete promotiepakket bestaat uit een countercard en een cd-rom, waarop opvallende banners, een persbericht en advertentieconcepten en staan. U kunt de materialen direct digitaal bestellen via de marketing webshop op www.hocsite.com 

 

Inkoopvoordeel

 

Speciaal voor de najaarspromotie biedt HOC tijdelijk extra aantrekkelijke netto inkoopprijzen (geldig tot 1 december 2012) voor een selectie van hoogwaardige multifocale, bureau- en enkelvoudige brillenglazen. Traditioneel of freeform geslepen multifocale brillenglazen, in diverse uitvoeringen in combinatie met de superieure coatingen Neva Max of Diam’s.

 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Holland Optical Company tel: 020 – 6 951 951 of marketing@hocsite.com.