Om dit najaar de omzet extra te simuleren biedt HOYA een onderscheidende campagne voor de maanden september en oktober. Zo worden in het Blue magazine niet enkel de nieuwste brillenglazen en oogmode belicht, ook wordt ook de meerwaarde in oogzorg en service duidelijk gemaakt.
Het modische aspect wordt geïntegreerd door berichtgeving over actuele trends en de mogelijkheid om naar keuze merkuitingen toe te voegen van Theo, J.F. REY, Esprit, Silhouette, Michael Kors, Ray-Ban of BBIG. Bovendien bevat het magazine een overzicht van zorgvergoedingen 2013.
Speciaal voor deze najaarscampagne liet HOYA als cadeau het exclusieve verzamelwerk ‘De mooiste optische illusies’ produceren. Dit hardcover boek toont in 320 pagina’s via 365 full colour afbeeldingen een uitgebreid, actueel en compleet overzicht van vooraanstaande autoriteiten op het gebied van optische illusies en gezichtsbedrog. Een echt collectors item, speciaal voor gewaardeerde klanten, bij aanschaf van een bril met HOYA glazen.
Inschrijven kan tot 15 augustus, maar als u het complete inschrijfformulier vóór 15 juli instuurt ontvangt u 1.000 magazines gratis (minimale afname 5.000 stuks).
Meer informatie: HOYA Lens Nederland B.V. – telefoon 0297-514222.
“