Na een zeer succesvolle reclamecampagne ’’I AM Nikon’’ voor camera’s, is nu een herkenbare campagne ontwikkeld voor de promotie van Nikon brillenglazen.
De nieuwe I SEE campagne zal bijdragen aan de bekendheid van Nikon als producent van hoogwaardige brillenglazen.
I SEE the new voice of Nikon
In de nieuwe campagne voor brillenglazen staan een aantal markante personen centraal. Zij delen hun inspiratie, innovatie, vrijheid en passie met Nikon en de consument. Het herkenbare signatuur van Nikon is duidelijk zichtbaar in de I SEE campagne.
De beelden, de heldere “tone of voice” en de persoonlijke benadering geven de campagne een dubbele boodschap over helder zicht. Het campagne thema ’’Lenswear for Visionairies’’ is met de vier sterke visuals, de “I SEE …” pay-off en het Nikon logo direct herkenbaar voor de consument.
In de komende periode zal het eerste deel van de campagne in point of sale materiaal naar de Nikon dealers worden verstuurd. Bezoek de nieuwe website www.nikoneyes.nl voor meer campagne beelden of informatie.
I SEE an opportunity
Nikon is een succesvol merk met een uitgebalanceerd hoogwaardig assortiment brillenglazen en effectieve marketing ondersteuning. Optitrade leden kunnen exclusief gebruik maken van deze promoties en campagne materialen aangeboden door Holland Optical Company.
Bent u geïnteresseerd in een introductie, neem dan contact op met Rinse Kijlstra, Sales Manager Nikon, mobiel 06-51 380 655 of via [email protected]
“