Ruim 500 teams van verschillende opticiens hebben deelgenomen aan ‘The Essilor Buzz’. Met deze actie van brillenglazenfabrikant Essilor konden opticiens en hun medewerkers samen sparen voor leuke teamuitjes.
Door producten te bestellen bij Essilor, verzamelden de teams ‘EssiCoins’. Hoe meer munten, hoe uitgebreider het aanbod in uitjes waar de teams uit konden kiezen. In totaal zijn bijna 38.000 EssiCoins verzameld.
De deelnemende teams zijn erg enthousiast over de actie. Mark Oud van de Brilshop uit Spanbroek zegt: “Je kon je makkelijk aanmelden om munten te verzamelen en er waren leuke prijzen te winnen.” Iedere maand werd er een extra trekking gedaan onder de deelnemers en in september won de Brilshop een avondje uit naar het theater.
Oud vertelt: “Per besteld glas kreeg je een aantal munten. We hebben het die maand denk ik extra goed gedaan doordat we extra activiteiten hadden voor ons 20-jarig jubileum.” Andere uitjes die de deelnemende teams konden winnen zijn bijvoorbeeld cocktail workshops, karten of een bioscoopbezoek. De actie liep eind november ten einde.
Meer informatie staat op www.essilorbuzz.com
“