Dit jaar viert Zeiss het honderdjarig jubileum van het eerste Zeiss merk brillenglas ooit. Zij hebben deze gelegenheid aangegrepen voor de lancering van de grootste productintroductie van Zeiss ooit. De hoeveelheid en informatie over zoals Zeiss het noemt vuurwerk aan nieuwe producten” is sterk uitgebreid. Op 23 januari (Haarlem) en op 24 januari (Rotterdam) vonden onder grote belangstelling de eerste presentaties plaats.
In de nieuwe catalogus van Zeiss vindt u naast al de nieuwe producten ook een nieuwe en eenvoudige structuur van productbenamingen terug. GOED, BETER, BEST en MAATWERK voor alle drie de belangrijkste productgroepen: multifocaal, unifocaal en officelens. Een unieke propositie voor de optiekmarkt.
Wat gaat er veranderen? Carl Zeiss Vision heeft gekozen voor een nieuwe en eenvoudige aanpak van productbenamingen verdeeld over vier segmenten: INDIVIDUAL, SUPERB, PLUS en CLASSIC. De benamingen van de segmenten zijn voor elke productgroep gelijk en worden toegepast op multifocaal, unifocaal en het volledig nieuwe officelens gamma.
Update 1 februari de OCS bestanden in uw winkelautomatisering!
“