Essilor organiseert van 1 september tot en met 30 november 2012 een unieke team-buildingactie voor opticiens en hun medewerkers: The Essilor Buzz. Tijdens de Essilor Buzz is het de bedoeling zoveel mogelijk ‘EssiCoins’ te verzamelen.
EssiCoins zijn zilverkleurige muntjes die uitgegeven worden bij diverse glazen van Varilux/Essilor. Met de EssiCoins kan het team kiezen uit diverse leuke activiteiten, bijvoorbeeld dineren in een restaurant met Michelin-ster, naar de bioscoop, gezellig high tea-en of racen op de kartbaan.
Om de actie nog aantrekkelijker te maken doet ieder deelnemend team automatisch mee met een loterij, waarbij Essilor elke maand een extra prijs verloot. Met The Buzz wil Essilor de optiekmedewerkers nog meer betrekken bij de merken Essilor en Varilux en hen enthousiasmeren om zoveel mogelijk Essilor-producten te verkopen.
Elke optiekzaak, zowel Alliance-leden als niet-leden, kunnen meedoen aan The Essilor Buzz. Het draait allemaal om de verkooptalenten van de medewerkers: hoe meer glazen verkocht tijdens de actie, hoe meer EssiCoins ingezet kunnen worden bij het uitkiezen van de prijzen. De EssiCoins worden uitgegeven bij de volgende glazen: Essilor 360, Varilux Physio en Varilux Ipseo, zowel in combinatie met glazen met Crizal Forte UV of Optifog, Fit, Eyecode of Transitions.
EssiCoins worden automatisch uitgegeven op de genoemde glazen gedurende de actieperiode, maar meedoen met de actie en ontvangst van prijzen is enkel mogelijk wanneer de opticien zich online heeft geregistreerd vóór 14 september 2012. Na afloop van de actieperiode wordt het totaal aantal verzamelde EssiCoins geteld en krijgen de optiekzaken bericht over welk team-buildinguitje zij kunnen kiezen.
Online registeren kan vanaf 3 september op www.essilorbuzz.com
“