Bril kapot. Wat nu? Die vraag zal menig consument aan u stellen. Met de Rodenstock all-risk verzekering kunt u nu een oplossing aanbieden.
U adviseert uw klant te investeren in de beste glazen. Een goede investering waarvan uw klant hoopt dat deze meerdere jaren meegaat. Maar wat als dat onverwachts anders loopt? Er zijn tal van situaties te bedenken waarbij in een onbewaakt ogenblik de bril schade oploopt of zelfs kwijtraakt. Voor al deze situaties biedt Rodenstock nu de oplossing: de Rodenstock all-risk verzekering.
Zo simpel werkt het
Bij aanschaf van een nieuwe bril, biedt u de consument de verzekering aan. De verzekering geldt alleen op Rodenstock merkglazen, zowel enkelvoudig als multifocaal. Bovendien zijn alle monturen uit het Rodenstock merkenportfolio gratis meeverzekerd! De verzekering kost de consument eenmalig €20 (uw inkoopprijs bedraagt €10). Voor dit bedrag is uw klant drie jaar verzekerd tegen alle mogelijke schade aan de glazen en eventueel het montuur (indien het een montuur uit het Rodenstock merkportfolio betreft).
Alle schade?
Het komt regelmatig voor dat uw klant bij u in de winkel komt met een kapotte bril, maar de werkelijk toedracht van de schade is nog wel eens een punt van discussie voor wat betreft de garantievoorwaarden. Dit behoort tot het verleden met de Rodenstock all-risk verzekering, die alle schade dekt. Of de hond nu de bril opeet, of het kleinkind tijdens het stoeien de bril breekt, het is gedekt.
Sterker nog, zelfs diefstal is gedekt! Uw klant betaalt bij diefstal of verlies een eigen risico van respectievelijk 40% van het aankoopbedrag. Bij breuk of schade betaalt de klant 20% van het aankoopbedrag of van de gemaakte kosten indien deze lager uitvallen.
Meer informatie?
Neemt u dan contact op met uw accountmanager lenses of de afdeling Sales Support van Rodenstock op telefoonnummer 050-5441 599.
“