“Hoewel de voorjaarsbeurzen en –events nog volop aan de gang zijn, staat de najaarsbeurs Framed in België ook alweer in de steigers! Het ‘Look & Buy’-event zal ook dit jaar gepaard gaan met de designbeurs Beenseen en het Eyeversity-congres. Alle zelfstandige kwaliteitsopticiens, studenten en docenten uit de Benelux worden uitgenodigd voor deze succesvolle en leerrijke gelegenheid.
Optiek in drievoud
Op Framed ’11 stellen de belangrijkste leveranciers hun nieuwste collecties en producten voor. Van monturen, glas en contactlenzen tot gepersonaliseerde brilaccessoires. In het moderne salon van hotel Dolce La Hulpe krijgen de genodigden een duidelijke impressie van de nieuwste mode en trends op gebied van eyewear en optiek. Zelfstandige kwaliteitsopticiens kunnen in dit mooie kader hun aankopen doen in de beste omstandigheden!
Wie de allernieuwste eyewear collecties van de opmerkelijke namen van het optiekdesign wil leren kennen, kan terecht in de Beenseen-ruimte. In deze underground lounge zal een ware ‘design experience’ plaatsvinden. De zelfstandige kwaliteitsopticien krijgt hier de kans zijn aanbod te verruimen met puur vakmanschap.
De neutrale educatieve cel Eyeversity streeft ernaar de zelfstandige kwaliteitsopticien kennis bij te brengen met betrekking tot toekomstvisie en technische vakkundigheid, zodat hij deze kan terugkoppelen in de winkel.
Prik dus alvast zondag 11 september in je agenda! En houd de website www.framed11.be zeker in het oog!
“