Gelezen in Eyeline Powerspecial: Zo maakt Morel onderscheid met de rest

De strategie van Morel is gebaseerd op design. De zes collecties – Marius Morel 1880, Öga, Lightec, Nomad, Koali en Rebel – ademen innovatie en kwaliteit, altijd wordt er ontworpen met nieuwe materialen en technologieën. De zelfstandige opticien kan zich met zo’n merk onderscheiden. Dat dit werkt, vinden ook Arie Tempel en Michiel Nobbe. Eyeline belde hen op. 

Tempel Optometrie & Audiologie Ermelo “Kennis, kwaliteit en kunde, dat is voor ons belangrijk”, vertelt Arie Tempel. “Hier is service bij inbegrepen. Wij bieden de klant oogzorg, we laten graag zien wat we kunnen. De klant wordt in de watten gelegd met deskundig advies en een goede kop koffie. We kennen de klant bij naam en nemen de tijd voor hem en haar. Daarnaast hebben we contacten met huis- en oogartsen om de klant zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Met kwaliteit kun je je onderscheiden, en dus ook met mooie producten. Een merk als Morel past hier goed bij. Morel denkt namelijk mee. Als er een bril kapot is, willen wij als opticien niet moeilijk doen. Morel wil dat ook niet, we hebben al jarenlang een goede match. Morel Nederland brengt een breed scala aan brillen uit, waardoor we de moderne, maar ook de klassieke brildrager kunnen bedienen. Morel is altijd een zekerheid met goede kwaliteit. Met prijzen stunten is niets voor ons. Kwaliteit moet spreken, niet de prijs”.

Je las zojuist een preview van een artikel uit de nieuwste Eyeline Powerspecial. Wil jij graag de rest van het artikel lezen? Lees het online magazine en klik hier! 

Tags: