Hans Anders in de aanval met portfolio topmerken

Optiekketen Hans Anders breidt haar assortiment fors uit. Behalve uit de eigen collectie kunnen klanten vanaf 17 januari ook kiezen uit de monturen van DKNY, Kenzo, Nina Ricci en Pierre Cardin. De monturen zijn in Nederland exclusief verkrijgbaar bij Hans Anders. Per designermerk kennen de monturen een vaste, betaalbare prijs. De zonnebrillen van de topmerken zijn vanaf begin voorjaar eveneens verkrijgbaar in de winkels en de webshop.

 

De Hans Anders collectie blijft verreweg de grootste binnen het assortiment. Ieder jaar vinden circa 1.500 nieuwe modellen hun weg naar de winkels van Hans Anders in Nederland. De samenwerking met DKNY, Kenzo, Nina Ricci en Pierre Cardin is niettemin belangrijk. Patrick Herman, CEO van Hans Anders: “Hans Anders is marktleider in Nederland en al jaren een groot en bekend merk. En een merk dat groot wil blijven, liefst nog groter wil worden, blijft altijd in beweging. Daarom versterken we de kracht van ons eigen merk met die van vier topmerken in montuurmode. Dat maakt ons aanbod niet alleen breder, maar vooral ook voor nog meer klanten interessant.”