De Marcolin Groep en Tom Ford International hebben aangekondigd hun huidige licentieovereenkomst voor het ontwerp, de productie en wereldwijde distributie van optische monturen en zonnebrillen onder de Tom Ford merknaam te verlengen tot en met december 2022.
De verlenging van onze overeenkomst is gericht op het versterken van de aanwezigheid van Tom Ford Eyewear in alle markten en op het verder vergroten van de internationale ontwikkeling van het merk “, zegt Maurizio Marcolin , style & licensing director voor de Marcolin Groep. “Ik ben verheugd dat we de komende jaren met Tom Ford blijven samenwerken en we kijken uit naar het benutten van alle extra mogelijkheden voor groei. Onze sterke relatie heeft ons in staat gebracht om een iconisch, luxueus, premium merk naar de markt te brengen, dat nog steeds successen behaalt en de mondiale bewustwording vergroot.”
Ford zegt hierover: “Marcolin is een uitzonderlijke fabrikant en partner. De verlenging is een natuurlijk gevolg van de uitstekende relatie die wij hebben opgebouwd in de afgelopen zes jaar.”
De Tom Ford Eyewear collectie werd voor het eerst gelanceerd door Marcolin in 2005.
“