Nieuwe correctiemonturen bij Luxottica

Vogue is speels, Bvlgari heeft weer bijzonder exclusieve modellen, Miu Miu kiest voor kleur en Chanel maakt wederom gebruik van prachtige materialen. Luxottica presenteert alle collectie op Centrop. Daarnaast heeft Dolce & Gabbana een uitgebreide najaarscampagne, met niet minder dan 21 paginagrote advertenties in verschillende consumentenbladen. De advertenties zullen o.a. in Glamour, Men´s Health, Grazia, Avantgarde, Elsevier, Elle, Esquire, Marie Claire en Elegance te vinden zijn.

Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen
Altijd al eens willen weten hoe de verschillende Ray-Ban monturen op uw gezicht zouden staan? Of hebben uw klanten hier wel eens naar gevraagd? Vaak heeft u niet de gehele collectie in de winkel hangen of willen de mensen op hun gemak nog eens (thuis) brillen passen of deze aan het thuisfront laten zien. Ray-Ban heeft hiervoor dé oplossing met haar nieuwe on line tool. Surft u naar www.ray-ban.com en selecteert u daar ‘virtual mirror’. Met behulp van een webcam kunt u live een Ray-Ban op uw gezicht projecteren. Zelfs als u beweegt blijft het montuur op uw gezicht zitten! De virtual mirror is één van de nieuwe opties die u op de vernieuwde Ray-Ban website vindt.