“Nieuwe campagne Henry Jullien enthousiast ontvangen
De nieuwe reclamecampagne van Henry Jullien is bijzonder enthousiast ontvangen door zowel opticiens als pers. De drie afbeeldingen met als thema ‘All the beauties of the world’ laten elk een dame zien die slechts ‘haar’ Henry Jullien draagt. Er is gekozen voor een Aziatisch, een Afrikaans en een Europees model om het eerder genoemde thema te benadrukken. Zij dragen, op deze door de beroemde modefotograaf Bruno Fabbris gemaakte foto’s, de Connivence.
Slights on the move…
De opticiens die Slights inmiddels voeren weten het al…..Slights is een succes! Om de consument te blijven verrassen komt Designit Eyewear wederom met nieuwe modellen. De consument heeft inmiddels het comfort ontdekt van deze bril en hij draagt dan ook terecht de naam ‘meest comfortabele bril ter wereld’. De nieuwe modellen komen in nieuwe kleurstellingen waaronder subtiel overlopende kleuren.
Rimoff by Designit
De nieuwste loot aan de stam van Designit Eyewear is de Rimoff. Een collectie glasbrillen in een modern klassieke stijl. Een bijzondere glasbril waarbij boren overbodig is geworden. Laat u inspireren door deze nieuwe generatie glasbrillen.
TIMMI! en TIMMI!mini’s fonkelend nieuws
De nieuwste collectie van Timmi! en Timmi!mini fonkelt je tegemoet. Knipogend naar de fifties en sixties kunnen moeder en dochter en vader en zoon zich in eenzelfde stijl laten zien. Voor de grote en kleine dames zijn er dit keer veel modellen met strass. Vaak zelfs zeer rijkelijk bezet. Tevens komt Timmi! met een aantal bijzondere zonnebrillen. Een van de meest opvallende is gesignaleerd op de catwalk in de Brillant lounge tijdens Silmo. Een groot vierkant model dat overvloedig is ingelegd met strass.
Naast de dame met het TIMMI! model zien we een limited Edition van Henry Jullien met een 24 karaat gouden coating op de glazen.
Nieuwsgierig om al dit nieuws in handen te hebben? Bel met Odé – 016 24 04 070.“