Chloé lanceert het nieuwe vintage geïnspireerde model “Bonnie”

De lancering van “Bonnie” is geïnspireerd op de vrijgevochten geest en de tijdloze vrouwelijkheid die het karakter vormen van het merk Chloé.

Dit nieuwe ontwerp is gericht op zowel het heden als het verleden, en heeft een vintage-feeling met een sterke, moderne invloed. Het model onderscheidt zich door een oversized model in de vorm van het infinity symbool.

“Bonnie” is ontworpen in lichte monturen van acetaat in verschillende diktes, die uitdrukking geven aan de expertise en elegant vakmanschap van het merk.
De royale, afgeronde voorkant wordt gecompenseerd door rechte brilveren met uiteinden in contrasterende kleuren. De kenmerkende uitgesneden tranen van Chloé zijn op elke brilveer aangebracht als een functionele versiering die gebruikt kan worden om het kettingaccessoire te bevestigen.

Het nieuwe “Bonnie”-model was te zien op de catwalk tijdens de Herfst/Winter 2019 show, en is ook afgebeeld in de advertentiecampagne. Het model is als zonnebril verkrijgbaar in Light Havana, Havana, Havana/Gradient Brown en Light Havana/Gradient Purple, en als correctiebril in Light Havana en Havana.

 

Meer informatie

www.marchon.com

 

Gepubliceerd op: 17-10-2019

Reacties

Comments