CODA meets NAKED EYE

Houd de datum 14 februari vrij in jullie agenda’s, want deze avond zal de opening zijn van CODA presents Naked Eye. Deze tentoonstelling (t/m 10 juni 2019) zal bestaan uit grote blow-ups van de nieuwe beelden, een bijzondere nieuwe variant van NEYEP die we nog geheim houden, enkele workshops en eyegazingplekken voor bezoekers.

Eind november start er een Kickstarter-campagne waar men kan intekenen op bijzonderheden als Chef’s Table diners in het museum, Hotel Naked Eye op AirBNB en andere bijzondere events rond NEYEP. Tevens is er een Auditorium voor 100+ bezoekers voor events tijdens de tentoonstelling. Deze zal worden verhuurd aan partners en bedrijven met een link naar NEYEP. Met deze “merchandise” kunt u het mogelijk maken dat de hoge productiekosten van een tentoonstelling als deze worden terugverdiend en u kunt meereizen op de media-aandacht die deze tentoonstelling zal krijgen. CODA gelooft zo in deze tentoonstelling dat hun gereserveerde marketing en PR-budgetten groter zijn dan anders. Er wordt volledig nationaal ingezet op Pers en Media.

Als opticiens contact hebben met klanten gaat dat meestal over het technisch functioneren van ogen of kijkproblemen. Hoe mooi zou het zijn om eens op een andere manier met een klant te kunnen communiceren?

Naked Eye Project is, door wetenschap, optiek en een kunstproject te combineren, een platform waarbij ogen op een bijzondere wijze in de spotlights worden gezet. Ogen zijn in dit project meer dan zintuigen die ervoor zorgen dat we het leven scherp zien: Ogen zijn, verrassend genoeg, misschien wel ons belangrijkste communicatiemiddel. We maken constant en de hele dag door, op verschillende niveaus, oogcontact met mensen in onze omgeving. Het boek “More than meets the eye” en de 4 maanden durende tentoonstelling maakt dit op een interessante wijze zichtbaar en spreekt tot de verbeelding.

Meer informatie

www.nakedeyeproject.com

Gepubliceerd op: 16-11-2018

Reacties

Comments