DiorSoLight campagne

De DiorSoLight1 en DiorSoLight2 zonnebrillen beloven een schot in de roos te worden voor het DIOR modehuis.

Bij de ontwikkeling van beide unieke accessoires -welke ook werden gedragen tijdens de Ready-to-wear Fashion Show- vond Maria Grazia Chiuri haar inspiratie in de danswereld. De grafische en erg grote vorm, dat doet denken aan een full mask, staat tegen de verwachting in contrast met de lichtheid van de bril!

De hype rond de DiorSoLight wordt kracht bijgezet door de gloednieuwe filter op Instagram. Volg Dior op Instagram en vervolgens kun je de bril dan virtueel dragen en een foto delen in je verhaallijn.

Klik hier om het zelf te ervaren en toon de wereld hoe goed je er uitziet met een DiorSoLight op je neus!

Meer informatie

www.safilogroup.com

Of neem contact op met uw Dior-vertegenwoordiger
NEDERLAND: Sharonne Jansen | +31 6 30 56 12 59

 

Gepubliceerd op: 01-04-2019

Reacties

Comments