Voor het tweede opeenvolgende jaar heeft MIDO de eerste prijs gewonnen van Mediastars in de perssectie voor de SPHERES – The Eyewear Universe communicatielcampagne, ontwikkeld en gecreëerd door Max Galli in samenwerking met Mixer Group. De campagne werd ook bekroond met de Special Star voor Creatieve Directie. De prijsuitreiking vond plaats op donderdag 6 juni in het Auditorium San Fedele in Milaan. De ‘Spheres’ campagne is de eerste in de beurzenindustrie die is gecreëerd door de combinatie van menselijke creativiteit en de innovatieve kracht van AI. De campagne verkent de nieuwe grenzen van visuele communicatie.
In de 28ste editie wordt de Mediastars prijs jaarlijks toegekend aan de beste Italiaanse campagnes, waarbij de professionaliteit en het talent van degenen die op nationaal niveau in de communicatiesector werken worden erkend en gewaardeerd. Meer dan 580 projecten werden genomineerd voor deze editie en beoordeeld door een jury bestaande uit deskundigen en professionals uit de industrie.
De volgende editie van MIDO vindt plaats van zaterdag 8 tot maandag 10 februari 2025 in Fiera Milano Rho. Het team werkt al aan de nieuwe communicatiecampagne met als doel wederom het publiek te fascineren en de merkbekendheid internationaal te versterken, dankzij unieke, creatieve en boeiende boodschappen.
MEER INFORMATIE
Om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws over MIDO, bezoek de website en de officiële social media-kanalen Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), X (@MIDOExhibition) en LinkedIn.
CREDITS: 'SPHERES – THE EYEWEAR UNIVERSE' Agency: MAXGALLI Communication en MIXER GROUP Creative Direction: Max Galli Art Director: Sergio Copetti Copy: Lorella Montanaro Digital Processing: Silvia Badalotti
Tags: MIDO