Een zeer goede 49e editie van Mido

De grootste beurs op het gebied van brillen; Mido in Milaan. Dit jaar vond de 49e editie plaats en die deed het zeer goed.

Vergeleken met de vorige jaren zijn de de bezoekersresultaten ongeveer hetzelfde als voorgaande edities. Met net iets meer bezoekers over drie dagen: 60.000 professionals uit 159 landen, is dit een goed resultaat.

“De extreem hoge kwaliteit van de producten die in alle paviljoens te zien waren, vormde de rode draad van MIDO 2019. Veel exposanten waren tevreden met de uitkomsten en zij vinden Mido vooral erg interessant als het gaat om netwerk beheer en -uitbreiding. Daarnaast is het maken van de echte deals natuurlijk heel belangrijk “, aldus Giovanni Vitaloni, president van MIDO.

Mido werd dit jaar goed bezocht door onder andere ministers en andere hoge bestuurders, zoals de minister van Cultureel Erfgoed en Activiteiten; Alberto Bonisoli. Verder werden alle paviljoens nog bezocht door mensen als Dario Galli, Vice-minister van Economische Ontwikkeling, Roberta Cocco, Wethouder voor digitale transformatie en burgerdiensten voor de stad Milaan en Wethouder voor Toerisme, Regionale Marketing en Mode voor de regio Lombardije, Lara Magoni.

Zien en gezien worden. Er waren dit jaar ook veel ‘celebs’ aanwezig om een vleugje glamour mee te pakken en om het merk waar zij hun naam aan hebben verbonden, te ondersteunen. Op MIDOtv was de hele beurs te zien via een live uitzending. Verdere Instagram- en Facebook-berichten bereikten talloze views en dat was mede te danken aan alle blogs met #Mido2019.

Volgend jaar is voor Mido een mijlpaal. De brillenbeurs bestaat dan namelijk vijftig jaar. “Wij zijn bezig met een nu al drukke evenementenkalender voor 2020, bedoeld om de hele industrie – bedrijven, opticiens, inkopers, media en instellingen – te betrekken bij een goede viering van de gouden editie”, besluit Vitaloni.

Mido hoopt je te zien, volgend jaar 29 februari – 2 maart 2020!

Meer informatie

www.mido.com

Hieronder een mooie sfeerimpressie van deze editie.

Tags: