Online Retailer plaatst zonnebrillen verkoopautomaat

Online zonnebrillen retailer The Monocle Order heeft haar eerste zonnebril automaat in Hotel Williamsburg in Brooklyn geplaatst. Met prijzen vari??rend van $ 50 tot $ 200, is de automaat voorzien van een creditcard betaalmogelijkheid en zijn er zes verschillende merken verkrijgbaar. 

Ze waren ge??nteresseerd in automaat waarin een creditcardbetaling mogelijk zou zijn, omdat ze een zwembad hebben en een heleboel mensen hen vragen naar een zonnebril,” zegt Alex van Klavaren, oprichter en CEO van The Monocle Order .  

Het bedrijf is van plan om uit te breiden naar andere gebieden in New York City en Miami, Los Angeles en Las Vegas, “gebieden die aansluiten bij het “”merk en klantenbestand dat we hebben,” aldus Van Klavaren. “We zijn in formele gesprekken met tal van andere hotelketens die interesse hebben getoond.

Inmiddels ruim een jaar  verkoopt The Monocle Bestel online zonnebrillen via haar website, die ze beschrijven als “een online ledenclub voor zonnebril liefhebbers.” Na het kopen van het eerste paar, hoeven leden slechts 50 procent betalen voor elke volgende aankoop, tot 12 stuks per jaar. Ze hebben momenteel ongeveer 2.000 leden. Het bedrijf heeft ook een showroom in Manhattan, waar ze plano en correctiebrillen en zonnebrillen verkopen.

Over de zonnebril automaat, voegde hij eraan toe: “Dit is een test. We willen zien hoe mensen reageren op de machine.  Het is een serieuze kans als een nieuw verkoopmiddel. Als relatief klein bedrijf, moeten we wegen vinden om de klant te benaderen zonder dat er sprake is van een nationaal salesteam “.


mach3