Fiona Hering gezicht nieuwe campagne Specsavers

De oog- en hoorzorgketen Specsavers heeft de handen ineengeslagen met Fiona Hering. Hering, geroemd om haar pen én lach, is het gezicht van de nieuwe campagne van de optiekketen. In deze campagne staat de Mazzucchelli-collectie centraal, bestaande uit tien hoogwaardige Italiaans monturen. 

De Mazzucchelli-collectie kenmerkt zich door opvallende kleuren en patronen op zowel klassieke als meer uitgesproken monturen. De collectie bevat een aantal basisontwerpen in één kleur, zoals rood of blauw, maar ook een tweekleurig pilotenmontuur en eigenzinnige patronen als de dit seizoen veel geziene panterprint.

Fiona Hering, zelf fervent brildraagster, is trots op deze samenwerking en ziet het als een kans om modebewuste brildragers te inspireren hun garderobe aan te vullen met een stijlvol montuur.

Meer informatie

www.specsavers.nl

Gepubliceerd op: 22-11-2018

Reacties

Comments