Grote online lenzen campagne

Eind september is Menicon gestart met een grote online lenzen campagne om contactlenzen onder de aandacht te brengen bij de consument. Ze adverteren uit naam van contactlenzen.nl t/m december op Facebook en Instagram met prikkelende beelden die de voordelen van lenzen laten zien.

Optimaal Zicht. Optimaal Vrij. Optimaal Jezelf.

De campagne bestaat uit 3 thema’s. Elk thema laat de bijbehorende unieke voordelen van contactlenzen zien.

Wanneer de consument op een van de campagne advertenties klikt, komt hij/zij op een speciaal ingerichte landingspagina op contactlenzen.nl. Vanuit hier krijgt de consument meer informatie over contactlenzen in het algemeen en over Nachtlenzen en Miru 1day Flat Pack in het bijzonder. Ook is het eenvoudig de dichtstbijzijnde contactlensspecialist te zoeken.

Wat doet Menicon?

· Adverteren op Facebook en Instagram van september t/m december
· Aandacht besteden aan contactlenzen in het algemeen en aan Nachtlenzen en Miru 1day Flat Pack in het bijzonder
· Zorgen dat consumenten eenvoudig de dichtstbijzijnde contactlensspecialist kunnen vinden
· Beschikbaar maken van promotiematerialen

Wat kunt u doen om het effect van de campagne voor uw winkel te vergroten?

Versterk het effect van de landelijke campagne door er in uw eigen regio op in te spelen. U kunt gebruik maken van:

· Promotiematerialen voor in de winkel (baliedisplay, stoepbordposters, beelden voor op schermen)
· Direct mails
· Advertenties
· Beelden voor gebruik op social media

Ga naar bestellen.menicon.nl voor het beschikbare promotiemateriaal. Heeft u vragen over de campagne? Neem dan contact op met uw accountmanager.

Gepubliceerd op: 08-10-2020

Reacties

Comments