Het nieuwe B2B platform van Julbo

In de maand juni lanceerde Julbo zijn nieuwe B2B platform. Het Franse brillenmerk uit de Jura wil verder moderniseren en efficiënter worden op de digitale markt.

Het doel van de nieuwe website is om de retailers die de website bezoeken te vereenvoudigen en de snelheid van leveren te upgraden. Daarnaast is het makkelijker geworden om promotionele acties te delen via dit platform.

Er is een gepersonaliseerde ruimte om alle nodige informatie te vinden over de bestelling, die gemakkelijker en sneller uit te voeren is. Het platform biedt ook de mogelijkheid om geld te besparen met speciale promoties, maar ook door orders uit te leveren met goedkopere verzendkosten voor zowel reguliere bestellingen van producten als aftersales bestellingen. De informatie omtrent de beschikbaarheid van de real-time voorraden is nu ook toegevoegd.

“Deze investering bevestigt opnieuw het engagement van het merk om zijn klanten zo goed mogelijk te bedienen”, zegt Julbo.

Het is nu mogelijk om: – sneller en gemakkelijker bestellingen te plaatsen, – real-time inzage te krijgen in aanwezige voorraad, – lagere servicekosten en lagere verzendkosten,
– prioriteitsbehandeling voor online bestellingen, – eigen klantenomgeving, – gebruik maken van speciale aanbiedingen, – toegang tot alle trainings- en marketingtools te krijgen.

Voor meer informatie en de inlogpagina:

www.julbo-pro.com

Gepubliceerd op: 01-07-2020

Reacties

Comments