Top Vision interviewt klanten over een verbouwing of verhuizing en vooral over het waarom en hoe ervan. Interessant is om te lezen hoe bepaalde processen in gang zijn gezet. Ook hoe, in samenspraak met elkaar, het gewenste resultaat behaald is. Ditmaal is Liebenberg Optometrie en Optiek uit Overveen aan het woord!
Niel Liebenberg: “Heldere communicatie, grote window units en het gebruik van warme materialen geven je direct een welkom gevoel”
Datum: 19 september 2017
Gesproken met: Niel Liebenberg
Interview door: Francis Peters
Design: Top Vision Group in samenwerking met Niel en Anja Liebenberg
We houden van natuurlijke materialen en daar hebben we mooie kleine details bij gezocht. Dit is iets wat we gewoon leuk vinden. Het zijn allemaal dingen die we thuis ook terugzien.
TIP! Klik op de foto voor meer informatie over Store Elements, voor de optimale samenstelling van uw winkel.
Wij hebben van tevoren een eigen planning gemaakt met indeling en tekeningen om overzicht te hebben. Top Vision Group heeft gezorgd dat alle partijen bij elkaar kwamen. We wilden dat het heel eigen zou worden en dat is gelukt.
In het gekozen hout zit veel sfeer en dit hadden we van tevoren al uitgezocht. Hier hebben we alles bij gezocht en gekeken wat echt past. We vinden het fijn dat alles steeds terugkomt in de diverse ruimtes. Het wordt al snel druk omdat je veel verschillenden onderdelen nodig hebt in een optiekzaak.
Trek de aandacht van de run-shopper en zorg dat de fun-shopper zich speciaal voelt. Meer informatie? Klik op de afbeelding.
Ja, je weet dat je een uitgebreid onderzoek kan verwachten en daarna komt pas of er een bril nodig is, lenzen of een doorverwijzing naar bijvoorbeeld een oogarts.
Zeker, voornamelijk in de optometrie en in al mijn adviezen, weet je precies welke operaties mogelijk zijn en welke klanten er geschikt zijn om door te verwijzen. Je kan onderbouwen waarom bepaalde keuzes nodig zijn of niet.
Verwelkoming, aandacht, goed luisteren naar behoeftes. Goed advies geven welke richting ze op kunnen gaan. Aan de hand van dat advies gaan we dan verder kijken naar oplossingen.
Ja, de winkel is niet zo heel groot en we hebben uit praktisch oogpunt voor grote doeken met verlichting gekozen wat goed zichtbaar is van buitenaf en aan de binnenkant brilpresentaties.
Een continue aanloop en een stevig team om verschillende klanttypes te kunnen bedienen. We wensen dat wat we doen een mooie mix wordt. Hiermee bedoel ik oogmetingen, adviezen, aandacht aan iedere persoon in de winkel zonder onderbrekingen, trainingen en therapieën. We willen iedereen de tijd en service geven die ze verdienen.
Informatie over Store Elements: www.topvisiongroup.com/nl/store-elements-nl-pagina
Informatie over run- en fun-shoppers: www.topvisiongroup.com/nl/store-elements-window-units-nl-pagina
Informatie over Liebenberg Optometrie en Optiek: www.topvisiongroup.com/nl/liebenberg-optiek-pagina
Tags: Top Vision