Kies voor een eigen magazine op maat

Wilt u dit voorjaar nog aan de slag om nieuwe klanten te werven of uw bestaande klanten te trakteren op een eigen magazine? Kies dan voor het Eye Special magazine tijdens de zonneglazencampagne van Essilor!

De voorjaarseditie 2018 staat boordevol informatie en is lekker leesbaar voor uw (potentiële) klant. Denk aan artikelen zoals het belang van goede oogbescherming, ook in combinatie met de toenemende digitale levensstijl, maar ook leuke weetjes zoals feiten en fabels over het beschermen van kinderogen en de trends op het gebied van (zonne-)brillen in combinatie met gezichtsvormen. Lees hem hier!

Gepersonaliseerd

Kiest u liever voor andere onderwerpen? De inhoud kunt u voor een groot deel zelf bepalen. Het magazine wordt daarnaast gepersonaliseerd met uw NAW-gegevens en logo. Zo wordt het echt een magazine van u!

Meer informatie

Eye Special magazine is een samenwerking tussen Essilor, Loyalty Lab en LT Media. Voor meer informatie neem contact op met uw Essilor optiekadviseur of Loyalty Lab consultant. Inschrijving tot en met 18 maart 2018.

Gepubliceerd op: 13-03-2018

Reacties

Comments