Maak kennis met het salesteam 2.0 van Procornea

Procornea is voortdurend in beweging door te innoveren en te ontwikkelen. Daarbij hoort ook een salesteam dat u kan ondersteunen met de groei van uw bedrijf en de ontwikkeling van uw mensen. Met veel enthousiasme wilt Procornea hun nieuwe salesteam aan u voorstellen. U treft zowel bekende als nieuwe gezichten aan.

Het salesteam wordt aangestuurd door Nataly Analbers (Sales Manager Benelux). Nataly werkt ruim achttien jaar bij Procornea. Ze is begonnen op de Helpdesk en groeide al snel door naar Sales. Inmiddels is Nataly alweer twee jaar verantwoordelijk voor de Sales Benelux. Nataly vindt het belangrijk om niet alleen een fabrikant te zijn, maar ook een samenwerkingspartner.

 

 

Simone van den Beukel verblijdt Procornea al zes jaar in haar rol als Account­manager Zuid. Met een grote passie voor het vak en een gezonde dosis humor deelt Simone haar kennis en ervaring met de optiekzaken die zij bezoekt, waar zij kind aan huis is.

 

 

 

Joël Scholing (Accountmanager Noord-Nederland) combineert zijn ervaring als opticien en het aanmeten van contactlenzen nu ruim een jaar als Accountmanager bij Procornea. Hij haalt energie uit het samen werken naar succes en ziet vaak mogelijkheden waar een ander obstakels ziet. In gesprek met klanten probeert hij samen verder te kijken.

 

 

 

Iris Bakker (Accountmanager West-Nederland) heeft twaalf jaar ervaring in de optiekbranche. Ze heeft jarenlang met veel plezier en passie voor het vak in een optiekzaak gewerkt. Vol enthousiasme is ze ongeveer een jaar geleden begonnen aan haar nieuwe uitdaging als Accountmanager bij Procornea. Dat enthousiasme heeft ze nog steeds volop in zich en dat maakt haar gesprekken onderscheidend.

 

 

 

Niek Jansen (Accountmanager Midden-Nederland) heeft ruime ervaring als accountmanager, maar is relatief nieuw in de optiekbranche. De mensen die werk­zaam zijn in optiekzaken heeft hij leren kennen als bevlogen professionals met hart voor de producten en hun klanten. Hij gaat graag langdurige relaties aan en is ervan overtuigd dat dit de meest vruchtbare samenwerking oplevert.

 

 

 

Beau van Breda (Accountmanager Zuid-Nederland) is de nieuwste aanwinst en heeft voor de optiek gekozen omdat in deze branche veel samenkomt: gezondheidszorg, techniek, sociaal en mode. Ze heeft gewerkt in een optiekzaak als opticien, contactlensspecialist en bedrijfsleidster. Beau wordt blij van het helpen en ondersteunen van mensen en heeft daarom voor een nieuwe uitdaging bij Procornea.

 

 

 

Jan Zwaenepoel (Accountmanager België) is 23 jaar zaakvoerder geweest van een contactlen­zencentrum en heeft dit gecombineerd met functionele optometrie en visuele training. Daarnaast heeft hij ook vier jaar ervaring als Accountmanager. Zijn ervaring als ondernemer en zijn passie voor de optiekbranche combineert hij graag in zijn nieuwe rol als Accountmanager België bij Procornea.

 

 

 

Martijn Veldhuizen (Commerciële Binnendienst) is bijna negen jaar een bekende stem aan de telefoon bij Procornea. Hij haalt energie uit mensen op weg helpen en voorzien van de juiste informatie. Al komt de opdracht vanuit Anna Paulowna dan wel Sint Odiliënberg, Martijn kent alle optiekzaken.

 

 

 

Manon van Mulligen (Commerciële Binnendienst) is ruim 23 jaar werkzaam bij Procornea en een rots in de branding. Klantgericht als ze is, was het niet meer dan logisch dat Manon zich voegt bij Martijn in de rol van Commerciële Binnendienst medewerker. Manon is een vrolijk en oplossingsgericht persoon en biedt altijd een luisterend oor.

 

 

 

Dankzij de uitbreiding van het team heeft Procornea de rayons opnieuw ingedeeld. Hier vindt u de nieuwe rayonindeling.

Gepubliceerd op: 02-05-2019

Reacties

Comments