Een nieuw Italiaans merk heeft zijn debuut gemaakt op OPTI

Lightbird is het nieuwe merk in de collectie, opgericht door de ontwerper van internationale faam Corrado Rosson. Het 100% Made in Italy-merk heeft zijn debuut gemaakt op OPTI 2019, dat plaatsvond van 25 tot 27 januari.

Lightbird is een start-up die een uniek en innovatief product biedt. Technologie is het middel waarmee Lightbird een link legt met de hele supply chain en, specifiek met opticiens, om hen te helpen hun klanten te behouden. Deze relatie wordt tot stand gebracht door middel van een systeem genaamd Lightnest waarbij gebruik wordt gemaakt van een APP en het lezen van het unieke serienummer dat is ingevoegd in de QR-code die in het uiteinde van de pootjes van elk bril zit.

 

Innovatie zit in het dna van het merk. Light matter, afgeleid van de unie van twee materialen: Italiaans acetaat en hi-tech lichte aluminiumlegering. Light matter is de naam voor de eerste collectie, bestaande uit 13 voorgeschreven modellen en 2 zonnebrillen.

Meer informatie

www.zedcomm.it

Gepubliceerd op: 30-01-2019

Reacties

Comments