Nieuwe DreamLite campagne: Durf te dromen

Potentiële nieuwe DreamLite dragers uitnodigen om naar uw DreamLite praktijk te komen? #durftedromen is de naam van de nieuwe DreamLite campagne van Procornea.

Of het nou gaat om een fanatieke sporter, die duizendpoot die een bril of lenzen overdag onhandig vindt, of de presbyoop; met deze opvallende promotiematerialen trekt u iedereen naar uw praktijk.

Campagne op maat

Stel eenvoudig uw persoonlijke DreamLite campagne samen. U kiest welke doelgroep u graag wilt aanspreken, welk beeld u graag wilt gebruiken en met welke materialen u de boodschap wilt overbrengen. Laat uw expertise zien!

U stelt zelf een pakket samen en hebt daarbij volop keuze. Gaat u voor een startpakket? Of toch liever voor een uitgebreider pakket met uw logo? De nieuwe DreamLite campagne bestelt u eenvoudig via MyProcornea.

#durftedromen

Een stevig potje voetbal, flink zweten in de sportschool, die leuke zonnebril op, frisbeeën in het park of een verfrissende duik. Durf te dromen van de ultieme vrijheid zonder een (lees)bril of lenzen overdag. Dat is wat u uw klanten biedt met DreamLite nachtlenzen. Profiteer van de zomeractie: bij iedere set DreamLite nachtlenzen krijgt uw klant een frisbee cadeau! De actie loopt zolang de voorraad strekt.

Haal het maximale uit uw contactlenzenpraktijk. Meer weten over de nieuwe campagne of wilt u een persoonlijk businessplan op maat? Bespreek de mogelijkheden met uw Procornea Accountmanager!

Gepubliceerd op: 16-07-2020

Reacties

Comments