Nieuwe website en brand restyling bij TREE SPECTACLES

Het Italiaanse brillenbedrijf heeft een verbluffende nieuwe website look gelanceerd met creatieve maar subtiele restyling van logo en Instagram-pagina, in lijn met veranderende trends.

Het Italiaanse bedrijf, TREE SPECTACLES, kondigt de lancering aan van een nieuw ontworpen website, Instagram-pagina en logo, een creatief project dat is bereikt door de weken van lockdown, om voort te bouwen op zijn prestaties in 2019 en zijn positie als een van de toonaangevende, onafhankelijke, kwaliteit gedreven ambachtelijke merken.

“Het vermogen om te vereenvoudigen betekent het overbodige elimineren zodat het noodzakelijke kan spreken … dit was ons uitgangspunt voor een nieuwe look die onze beste eigenschappen naar voren brengt en onze kernwaarden communiceert, of het nu onze expertise en aandacht voor detail is in fabricage of onze focus op hoogwaardige en natuurlijke duurzame materialen. ” Marco Barp, medeoprichter,  TREE SPECTACLES.

Het TREE-logo, voor het eerst gelanceerd in 2011, is bijgewerkt met een minimalistische, moderne, opvallende stijl om klanten de kernwaarden van het merk van vandaag te laten zien, en de gevestigde positie als een eigentijds label. De nieuwe website en restyling van Instagram bieden een fris, overzichtelijk ontwerp met een brede aantrekkingskracht en betekenisvolle berichtgeving, waarbij de merkfilosofie, het verhaal en speciale waarden duidelijk worden gecommuniceerd voor de moderne klant en brillenliefhebber. De nieuwe TREE Spectacles-collecties worden gepresenteerd met mooie, boeiende beeldmateriaal en gedetailleerde teksten.

Bekijk de vernieuwde website:
www.treespectacles.com

En bekijken hier de vernieuwde Instagram pagina:
@treespectacles

Gepubliceerd op: 09-07-2020

Reacties

Comments