Primeur Carré-kasten bij Copini Opticiens

Hoe mooier de brillen uitkomen, hoe groter het succes. Met die gedachte heeft Top Vision Group de nieuwe Carré-kasten ontwikkeld. Hierin worden brillen gepresenteerd als in een waar theater. Copini Opticiens in Sneek kreeg de primeur voor de plaatsing van de splinternieuwe presentatiekasten, in-house ontwikkeld door Top Vision. En de reacties van zowel Leo Copini als zijn consumenten zijn erg enthousiast.

De winkel ademt de sfeer van een huiskamer, met een bar waar koffie van verse bonen wordt gezet, verkooptafels met de uitstraling van een eettafel, gekleurde wanden en een comfortabele zitbank.

Door de open etalage ziet de passant de verlichte Carré-presentatiekasten, waardoor het oog direct op de collecties valt. Vooraan in de winkel staan presentatie-eilanden, die bij binnenkomst direct de aandacht trekken. Op de verschillende niveaus van de ‘eilanden’ liggen de merken waar Copini op dat moment afspraken mee heeft. Deze presentatievorm leent zich perfect voor het uitlichten van een bepaalde leverancier en/of een event of campagne.

Ieder segment een eigen plek

Om de diverse segmenten correctiebrillen duidelijk te onderscheiden, zijn deze in verschillende typen van dit nieuwe kastensysteem gepresenteerd. De zonnebrillen komen prachtig tot hun recht door de verlichting in de frisse, witmetalen, beveiligde Carré-kasten.

Voor de kinderbrillen is gekozen voor een flexibele presentatie met een magneetposter. Op een industrieel rek met verlichte planken, tegen de achterwand van de winkel, heeft Copini met een ander segment brillen een geheel eigen beeld gecreëerd.

Copini en Top Vision werkten al eerder samen en Leo Copini is ook over deze make-over weer zeer te spreken. Net als over de Carré-kasten, waarmee hij in Nederland een mooie primeur heeft.

 

 

Meer informatie

www.topvisiongroup.nl, +31 (0)23 5176677

 

Tags: